Alhamdulillah.. Segalanya Selesai..!!

Alhamdulillah… Semuanya hampir selesai. Cuma perkara kecil jer satu dua lagi yang belum selesai. Tapi itu tak apa. Kemudian boleh buat.

Aku sekelurga sibuk betul sejak hari sabtu lepas (10/03/12). Hari tu aku mula berpindah rumah daripada rumah sewa di Bandar Baru Selayang ke Villa Suria, Sunway Alam Suria di Puncak Perdana Shah Alam.

Aku ingat barang-barang kat rumah sewa tu sikit jer, tapi rupa-rupanya banyak jugak. Aku tempah lori 5 tan je. Tak muat!!! So terpaksa la aku angkut berulangkali lagi pada hari Ahad dan Isnin tu. Yang jadi mangsa adalah kereta Matrix aku. Nasib baik ada kereta tu. Boleh la angkut barang-barang yang agak besar seperti meja dan sebagainya. Kalau nak sekali angkut aku rasa kena tempah lori 8 tan jugak tu..!

Banyak sebenarnya tenaga dan wang ringgit terpaksa berhabisan untuk urusan pindah rumah ni. Botak rasanya kepala ni..!!! 😆

Sekarang bermulalah hidupku sebagai warga Sunway Alam Suria.

2 comments

Leave a reply

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

%d bloggers like this: