Pengganti Lionel Messi Sudah Ditemui Di Asia

Pengganti Messi sudah ditemui. Namun sayangnya, beliau ditemui di Indonesia.

Tristan Alif Naufal nama diberi. Nama Tristan tu pun dah mengingatkan aku kepada bintang bolasepak Deportivo de La Coruña, Diego Tristán Herrera yang terkenal sedikit masa dulu.

Baru berusia 7 tahun, tapi bakat beliau dalam bolasepak cukup tinggi. Dengan skill yang memukau, kanak-kanak ini jika diberi pendedahan dan dipantau pertumbuhan fizikal dan mentalnya tidak mustahil akan menjadi bintang bolasepak yang terkenal di suatu hari nanti.

Saksikan video klipnya:

 

Nota Kaki:

Kat Malaysia dah jumpa belum kanak-kanak berkemahiran tinggi macam ni? Dulu ada Titus James Palani. Skill boleh tahan. Tapi bila dah berpindah dan mendapat pendedahan di Perancis, aku tengok sekarang dah senyap jer. Macam tak bagus jer..

 

2 comments

Leave a reply

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

%d bloggers like this: