Kerjasama Bijak Ambi Pur dan FC Barcelona

Terasa sangat bertuah apabila aku dipelawa untuk menyaksikan satu kerjasama yang amat bijak di antara kedua belah pihak iaitu di antara Ambi Pur dan...

FIM Asia Supermoto Championship 2016 – Gabit Juara

Sukan permotoran ni, baik perlumbaan kereta maupun motorsikal aku agak kurang minat. Aku pernah buat-buat minat tetapi gagal. Kegagalan terbesar aku apabila aku digelakkan...
logo kidzania

Tawaran Hebat Sempena Sambutan Ulangtahun ke 2 Kidzania Kuala Lumpur

Nama Kidzania memang tidak asing lagi di kalangan kanak-kanak di negara Malaysia terutama bagi yang tinggal di Kuala Lumpur ini. Pusat hiburan berilmiah untuk...

Juara Cabaran Raja Tarik F&N 2014 Telah Dinobatkan

Setelah lebih kurang sebulan setengah (26 April - 12 Jun 2014) pencarian Raja Tarik F&N 2014, akhirnya tibalah acara yang ditunggu-tunggu iaitu pertandingan peringkat...
badge universiti malaya

Pameran Kejayaan Universiti Penyelidikan

Sudah lama aku tidak mengikuti perkembangan pusat pengajian tinggi. Sejak meninggalkan bangku universiti 15 tahun yang lalu, aku hanya memerhatikan dari jauh sahaja perkembangan...

Menang Cabutan Bertuah di Event Pelancaran Alcatel Onetouch Flash

Rezeki kita kadang-kadang datang tanpa kita sangka. Itulah yang berlaku kepada aku semasa event pelancaran Alcatel Onetouch Flash minggu lepas. Aku menang cabutan bertuah lagi! Dulu aku...

Sinari Kemuliaan Ramadhan Bersama Yeo’s

Ramadhan adalah bulan yang penuh dengan kemuliaan. Yeo's melancarkan kempen "Sinari Kemuliaan Ramadhan Bersam Yeo's" bagi menghayati bulan yang mulia ini bersama-sama rakyat Malaysia....

PLUS Ke Arah Merevolusikan R&R

Perhentian R&R dah jadi begitu sinonim kepada sesiapa yang mengembara di dalam negara menggunakan kenderaan darat. Samada singgah untuk melepaskan panggilan hajat semulajadi, melepaskan...

Rahsia Otai-Otai Affiliate Sudah Terbongkar…!

Hari Sabtu baru-baru ini memang mencatat sejarah. Otai - otai affiliate telah sanggup turun padang mencemar duli ke majlis perkongsian IKR Gathering 2014, demi...
gambar pesawat terbang malaysia flying academy

Juruterbang Wanita Di Malaysian Flying Academy

Apabila anakku Iqbal menyatakan bahawa cita-citanya ingin menjadi seorang juruterbang ataupun pilot, aku mula mencari info tentang kerjaya tersebut. Antara tanda tanya yang bermain...
gunung merapi

Kenapa Aku Perlu Makanan Tambahan

Usia sudah semakin meningkat. Yang ini memang aku tak boleh nak lari. Kudrat juga semakin terbatas. Dulu tenaga memang terbaik.. sekarang buat kerja guna...

GT Dollar Dan GT Robot Bakal Menambahkan Kerancakan Industri Internet Dan Robotik Malaysia

Dulu kalau nak tengok robot yang betul-betul hidup, kita tengok dalam filem jer. Tu pun belum tentu ianya robot betul. Entah-entah ada orang kat...

Stay connected

8,233FansLike
522FollowersFollow
15,088FollowersFollow
132FollowersFollow
1,813FollowersFollow
1,290SubscribersSubscribe