Baru Selesai Urusan Pendaftaran Anak Untuk Darjah Satu

Ya.. Baru jer selesai kejap tadi. Aku singgah di sekolah tempat anak aku akan belajar selepas sarapan tadi. Alhamdulillah.. Selesai..! Mesti korang tertanya-tanya kenapa aku...

3 Tips dan Petua Tun M Supaya Tidak Nyanyuk Masa Tua

Semua orang tau, hebatya Tun M dari segi pemikirannya, cara kerjanya dan keupayaannya untuk berkerja di umur senja. Tun M dah berumur 93 tahun....

Cara Nak Kurangkan Bau Mulut Selepas Makan Petai

  Khasiat petai Petai... siapa suka makan petai...? Aku terus terang cakap, tak berapa suka kalau makan macam tu jer. Tapi kalau taruk dalam sambal tu, aku...

Cara Untuk Elak Disantau/di sihir Melalui Makanan

  DALAM sebutan rumi : " BISMILLAHILLAZI LA YADURRU MA’ASMIHI SYAIUN FIL ARDI WA LA FIS SAMAIE , WAHUWAS SAMI’UL ‘ALIM " Ertinya : Rasulullah s.a.w didengari berkata...

Tips Penjagaan Kereta: Tayar

Sebenarnya, setiap tayar mempunyai maklumat yang terperinci berhubung jenis, saiz dan keumpamaan, termasuk minggu dan tahun keluaran. sesiapa saja dapat memahami maklumat ini untuk...

Stay connected

2,705FansLike
522FollowersFollow
15,244FollowersFollow
131FollowersFollow
1,810FollowersFollow
1,252SubscribersSubscribe