Baru Selesai Urusan Pendaftaran Anak Untuk Darjah Satu

Ya.. Baru jer selesai kejap tadi. Aku singgah di sekolah tempat anak aku akan belajar selepas sarapan tadi. Alhamdulillah.. Selesai..! Mesti korang tertanya-tanya kenapa aku...

Bahaya Makan Masakan Pedas..! Ramai Yang Tak Tahu Ni..!

Malaysia terkenal dengan kepelbagaian menu dalam masakan. Kalau soalan apa yang menarik tentang Malaysia diajukan kepada pelancong asing yang datang ke negara ini, pasti...

Cara Untuk Elak Disantau/di sihir Melalui Makanan

  DALAM sebutan rumi : " BISMILLAHILLAZI LA YADURRU MA’ASMIHI SYAIUN FIL ARDI WA LA FIS SAMAIE , WAHUWAS SAMI’UL ‘ALIM " Ertinya : Rasulullah s.a.w didengari berkata...

How To Spot a Good Investment Unit

How do you spot a good property investment unit? For beginners, you can copy other successful property investors, or do your homework...

Tips Penjagaan Kereta: Tayar

Sebenarnya, setiap tayar mempunyai maklumat yang terperinci berhubung jenis, saiz dan keumpamaan, termasuk minggu dan tahun keluaran. sesiapa saja dapat memahami maklumat ini untuk...

Cara Nak Kurangkan Bau Mulut Selepas Makan Petai

  Khasiat petai Petai... siapa suka makan petai...? Aku terus terang cakap, tak berapa suka kalau makan macam tu jer. Tapi kalau taruk dalam sambal tu, aku...

Stay connected

9,201FansLike
522FollowersFollow
14,838FollowersFollow
133FollowersFollow
1,797FollowersFollow
1,300SubscribersSubscribe