izeara-xtravaganza-nana-gegarvaganza

kekal kurus dengan izeara xtravaganza

Izeara Xtravaganza raahsia Nana

gambar ini adalah screen shot daripada akaun instagram milik artis Nana Gegarvaganza (Siti Bordiana). Nana ni badan dia memang kekal kurus. Maintain jer dari dulu. Nak kata dia bersenam setiap hari, dia cakap tak juga. Dia pun sibuk dengan kerjaya, katanya.

Bila ditanya, lagi barulah dia mengaku dan mendedahkan bahawa dia menggunakan satu jenis serum ni. Serum keluaran sebuah syarikat bumipetera melayu yang dinamakan Izeara Xtravaganza (Izeara). Biarlah aku ringkaskan jadi Izeara lah ya.

Macam nama awek pulak Izeara ni. hahaha.

Ok produk Izeara ni lah yang Nana amalkan. Kata Nana, Izeara tak panas macam krim pelangsingan yang menggunakan cara sapu yang lain. Izeara ni kalau kita sapu dia rasa macam biasa jer. Tak panas pun. Tapi dia meresap dan bertindak membakar lemak dari dalam dan bawah kulit.

Sebab tu lah Bella, seorang pengguna izeara ni rasa macam ditipu. Bella siap buat laporan polis lagi kata dia ditipu. Dia beli produk izeara untuk kurus, tetapi bila pakai tak panas. Macanan lemak dia nak terbakar, katanya.

video tentang laporan Bella tentang produk izeara yang dikataan menipunya ini dah jadi viral. banyak respons daripada netizen. kebanyakannya seperti biasalah, mengutuk.

Beberapa hari kemudian Bella tampil lagi dengan penuh kekesalan menarik balik laporan polis tersebut. Dia juga minta maaf kepada pihak Izeara kerana peristiwa itu. dan berharap izeara sudi berkerjasama dengan beliau untuk menolong beliau menurunkan berat badan.

aku pun mungkin akan guna juga produk izeara ni. tunggu lah sikit masa lagi. nak try dulu. kalau jadi boleh la sambung pakai.

Leave a Reply

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

%d bloggers like this: