Minyak Lintah Belacak Tok Jali, Kuatkan Tenaga Batin Lelaki

Beza orang dulu-dulu dan orang zaman sekarang

Kalau nak banding kekuatan orang dulu-dulu dengan orang zaman sekarang, orang dulu lebih power dari segi kekuatan tenaga batin (seksual).

Sebab tu kita tengok orang dulu-dulu walaupun dah berusia tapi masih mampu berkahwin lagi. Siap ada yang kahwin dengan anak dara lagi.

Datuk (66 tahun) yang menjadi perbualan netizen bebaru ini kerana berkahwin dengan anak dara (18 tahun). Cun pulak tu..!

Orang dulu-dulu, kalau kita tengok bukan saja ramai anak tapi juga ramai isteri. Kalau kita menyusuri salasilah keluarga kita, tak mustahil kita akan jumpa nenek moyang kita yang punya isteri lebih daripada satu dan ramai anak hasil perkongsian hidup bersama isteri-isterinya.

Orang dulu jarang mempunyai masalah lemah tenaga batin. Kadar perceraian akibat tidak mampu memuaskan isteri di ranjang hampir tidak kedengaran. Tidak seperti sekarang… Sekarang, antara punca utama perceraian ialah suami lemah tenaga batin dan tidak mampu puaskan isteri melalui hubungan intim.

Kalau taip tentang kata kunci ini di enjin carian google, bersepah korang akan jumpa keratan akhbar tentang isu perceraian yang berpunca daripada masalah ini.

antara keratan akhbar pasal lemah tenaga batin

Lemah tenaga batin

Malu..? Ya ramai masih lagi malu untuk membicarakan tentang hal ini. Mana taknya. Ia adalah salah satu lambang kekuatan lelaki. Tanpa kekuatan batin, jatuhlah ego lelaki serendah-rendahnya.

Lemah tenaga batin bukan hanya bermakna senjata nya tidak dapat naik langsung. Itu adalah kes yang sudah kronik. Senjata lembik dan kurang mantap juga termasuk di dalam istilah lemah tenaga batin.

Senjata yang baru berdayung beberapa saat, terus muntah pun dikategorikan di dalam lemah tenaga batin.

Yang rasa terkena teruskan pembacaan. Tak perlu malu pun. Korang baca jer pun. Bukannya orang tau. Sebab tu la aku taip dengan panjang lebar ni. Anggaplah aku sedang bercerita dengan korang ni.

Sila baca lagi ya…

Amalan orang dulu-dulu untuk kekuatan tenaga batin

Persoalannya… Kenapa orang dulu-dulu kesihatan kelakiannya lebih berkualiti berbanding dengan lelaki di zaman ini?

Aku cuba mencari jawapannya melalui pembacaan daripada buku-buku dan internet. Antara jawapan dan sebab yang aku dapat rumuskan ialah:

1. Pemakanan

Orang dulu pemakanannya tidak tercemar. Bahan mentah diperolehi daripada sumber asli. Ikan dipelihara untuk dimakan ataupun ditangkap sendiri. Ayam juga ada dipelihara di rumah.

Sayur-sayuran ditanam sendiri dengan menggunakan baja asli tanpa campuran bahan kimia.

Bahan mentah ini juga segar. Maksudnya makanan dan sayuran yang mereka ada, mereka akan masak terus tanpa menyimpan berhari-hari lamanya. Sebabnya mereka tida peti ais macam sekarang.

Hasilnya badan mereka lebih sihat tanpa makanan yang tercemar dengan segala bagai bahan kimia seperti sekarang

2. Senaman

Mereka ini mengamalkan senaman secara semulajadi. Kerja mereka melibatkan kerja yang perlu keluar peluh. Mereka tidak berkerja di dalam pendingin hawa seperti sekarang.

Kerja mereka banyak di ladang-ladang dan di sawah-sawah. Jadi mereka sentisa mengeluarkan peluh. Ini menyebabkan mereka sentiasa sihat.

salah satu teknik senaman harimau…

Di samping itu mereka ada senaman khas yang mereka warisi daripada nenek morang turun temurun khas untuk kesihatan tenaga batin. Salah satu senaman yang terbukti berkesan ialah “Senaman Harimau

3. Urutan

Orang dulu-dulu kebanyakannya mahir dengan seni urutan. Walaupun bukan semuanya adalah pakar dan tau secara mendalam akan kemahiran berurut ini, ilmu asas urutan memang mereka tau.

Urutan untuk tenaga batin memang kebanyakan daripada mereka amalkan.

Boleh ke ikut amalan orang dulu-dulu di masa sekarang?

Yang nombor 1 tu memang payah kita nak jauhi. Pemakanan sekarang memang banyak tercemar dengan kimia. Makanan dalam pek setidak-tidaknya memang mengandungi bahan kimia. Untuk jadikan makanan dalam pek tahan lama, bahan kimialah yang diletak.

Tak dapat amalkan yang nombor 1 bukanlah bermakna kita tak dapat contohi amalan orang dulu-dulu. Nombor 2 dan nombor 3 kita masih boleh buat.

Senaman Harimau sebaiknya perlu kita tau untuk kesihatan tenaga batin kita. Aku tak akan ceritakan secara terperinci Senaman Harimau ini kali ini. Mungkin aku akan sentuh di entri akan datang.

Apa yang aku nak tekankan kat sini adalah perkara nombor 3, Urutan…

Nak tanya, berapa kali dah korang pergi berurut seluruh badan dengan urutan kampung (overhauled)? Berapa kali korang pergi berurut tenaga batin, urutan khas untuk membetulkan urat saraf di sekitar senjata korang untuk melancarkan perjalanan darah di situ?

Pergilah sekali sekala…! Carilah yang pandai urut khas untuk tenaga batin. Kalau tak tau pm aku. Nanti aku bagi nombor telefon. Itupun kalau dia izinkan. Hehehe.

Minyak Lintah Belacak Tok Jali (MLBTJ)

Untuk amalan berurut ni korang boleh belajar urut sendiri senjata korang. Malu juga nak suruh orang selalu…! Kalau isteri yang tolong tu lain cerita. Hehehe. Yang penting korang gunakan minyak yang sesuai.

Minyak Lintah yang diadun bersama minyak Belacak Tok Jali ni sangat sesuai untuk tujuan ini. Minyak lintah dan minyak Belacak ni memang terkenal sejak turun temurun untuk menjadikan senjata lelaki kuat, mantap, dan tahan lama semasa berjuang.

designnya menggunakan pam kecil pada penutup memudahkan untuk menitikkan minyak disamping dapat menjimatkan penggunaan

MLBTJ diadun dari pati Lintah asli dan Ikan Belacak bersama-sama ramuan herba khusus yang telah lama digunakan berkurun lamanya oleh nenek moyang kita untuk merawat urat-urat zakar yang tersimpul supaya lurus semula agar darah dapat disalurkan dengan sempurna pada kawasan zakar.

Bahan-bahan MLBTJ

Lintah

Ya… lintah tu la. Geli ke? Perempuan ya la geli. Lelaki rileks jer kaaan… Alaa lagipun ekstrak lintah jer yang diambil. Tak ada langsung rupa lintah dah.

Ekstrak lintah mengandungi hirudin. Hirudin menolong menghalang pembentukan darah beku dan melancarkan aliran darah. Hirudin juga boleh merawat penyakit seperti sejuk tangan, sakit dan kejang otot serta sengal-sengal badan.

Ikan Belacak

Ikan Belacak (Periophtalmodon Schiosseri) adalah intipati sejenis ikan yang dikenali sebagai ‘giant mudskipper’ yang asalnya terdapat di kawasan Asia Tenggara dan di persisiran pantai Lautan Hindi dan Pasifik.

Ianya sangat sesuai untuk peredaran darah dan menambahkan keinginan seksual. Protin dan extrak lemak ikan belacak, asid-amino alanine, mustahak dalam pemerosesan pyruvate untuk putaran tenaga sirat ATP (Adenosine Triphosphate) otot alat kelamin lelaki.

Dua bahan ni adalah bahan utama MLBTJ.

Kelebihan MLTBJ

1. Membesarkan Senjata

Urat yang tidak lagi bersimpul menjadikan aliran darah yang lancar dan secukupnya dihantar ke otot-otot zakar. Ini boleh menjadikannya lebih fleksibel.

2. Menegangkan senjata

Darah yang cukup yang dibekalkan ke otot-otot zakar menjadikan ianya tegang dan keras.

3. Tahan lama

Zakar yang tegang dan mantap di tahap yang maksimum menjadikan performancenya lebih cermerlang dan dayungannya tahan lebih lama.

Cara urut dengan MLBTJ

Boleh jer anda urut ikut cara anda. Janji ia membebaskan urat yang tersimpul dan meluaskan pembuluh darah.

Tetapi kalau korang menggunakan cara urutan yang diajarkan ini, ianya akan menjadi lebih bagus.

Cara urutaan MLBTJ yang disyorkan:

Ulang 5 kali – Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar sisi kanan dan kiri. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit zakar anda berkedut atau kendur. Lakukan  urut sekali genggaman.

Ulang 7 kali – Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar.

Ulang 11 kali – Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan.

Ulang 21 kali – Urut di celah kelengkang hingga separuh peha dan seterusnya ke lutut.

Ulang 7 kali – Susur di pangkal zakar dan unit keluar kiri dan kanan atas dan bawah.

Ulang 7 kali – Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit.

Info lanjut MLBTJ

Kat mana nak cari?

Korang hubungi segera nombor ni:

>> 014 – 6136 232 Hezlee <<

>> 014 – 6136 232 Hezlee <<

>> 014 – 6136 232 Hezlee <<

Harga MLBTJ:

RM74.90 (semenanjung Malaysia)
RM79.90 (Sabah & Sarawak)

Komen Sohoque

Dah 2 minggu aku cuba. Bagus kesannya. Itu jer aku boleh cakap. Tak perlulah cerita detail. Hehehe.

Cuma korang kena rajin la bab mengurut tu. Alaaa.. untuk kekuatan senjata korang gak kaan… Apa ada hal usaha lebih sikit. Janji kesannya best…!

Selamat mencuba MLBTJ, minyak urut untuk tenaga batin…!

16 Comments

  1. umminani February 6, 2017
    • sohoque February 6, 2017
  2. TanpaKata February 6, 2017
    • sohoque February 6, 2017
  3. Anarm February 6, 2017
    • sohoque February 6, 2017
  4. Dkna Abza February 6, 2017
    • sohoque February 7, 2017
  5. Hafiz Rahim February 7, 2017
    • sohoque February 7, 2017
  6. rifkyepdia February 7, 2017
  7. diabetes melitus February 7, 2017
    • sohoque February 7, 2017
  8. Nina Mirza February 15, 2017

Leave a Reply

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

%d bloggers like this: