teratas dalam enjin carian google

menduduki tempat teratas pasti menjadi idaman setiap blogger yang mengamalkan SEO di dalam tulisan mereka. Sama seperti peserta yang menyertai contest SEO Eridy ini. Mereka akan berpuashati jika entri mereka berada di tempat paling atas enjin carian google dan sekaligus diisytihar sebagai pemenang contest.

Namun jika itu adalah tujuan peserta contest semata-mata tanpa tujuan lain, maka ia akan menjadi suatu perkara yang lain. Peserta yang hanya mempunyai tujuan untuk menjadi juara akan menghadirkan rasa tidak puashati jika mereka tidak memenangi tempat pertama di kedudukan carta enjin carian google dengan kata kunci yang diberikan. Rasa tidak puashati ini mungkin akan menjadi bertambah teruk jika terlalu dilayan. Ia akan melahirkan rasa dendam, iri hati dan perasaan negatif yang lain jika tidak dibendung dan perserta yang terlalu obses.

Jadi cara yang paling baik ialah menjadi peserta yang berlapang dada dan mengubah niat kepada ingin belajar. Menyertai contest dengan tujuan ingin belajar akan memberikan kita perasaan yang positif dan menghormata peserta lain yang mempunyai kedudukan ranking yang lebih tinggi daripada kita di dalam enjin carian Google.

Jadi betulkan niat anda sebagai peserta contest. Pasti anda akan menjadi yang lebih baik selepas ini dengan ilmu-ilmu SEO yang bakal anda dapat daripada penulisan peserta lain yang lebih berpengalaman.

Poster Persembahan di Istana Budaya

Stay connected

2,711FansLike
522FollowersFollow
15,303FollowersFollow
130FollowersFollow
1,806FollowersFollow
1,219SubscribersSubscribe

Latest article

Buat 4 Benda Asas Ni Jer Untuk Turunkan Berat Badan. Yang Nombor 4 Paling...

Hurmmm bercakap pasal penjagaan badan lagi. Ni sambungan entri Aku yang sebelum ni sebenarnya. Tentang cara nak 'menten' ataupun turun berat badan.

Surya S Great Grain, Bukan Saja Badan Sihat Tapi Boleh Turunkan Berat Badan Juga

Alhamdulillah… Macam kejap jer sebulan berpuasa. Hari ni dah 6 Syawal. Tak terasa pun Syawal dah 6 hari mengatur Langkah meninggalkan kita. 

Nak Berjimat Di Bulan Ramadan Dan Untuk Persiapan Raya? Gunalah WeChat Pay My

Musim raya ni, bukan sedikit perbelanjaan yang nak kena keluarkan untuk persiapan raya satu keluarga. Masa ni lah kita akan cari pelbagai cara untuk...